FANDOM

Colegiul National Marriotts Ridge este un liceu din Bucuresti, localizat ȋn apropiere de Pantelimon.

Gimanziul a debutat la secolul al XIX-lea ca seminar pedagogic – Liceul Normal (LN),în el desfășurându-și activitatea ca profesori Alexandru Odobescu, Simion Mehedinți, Nicolae Cartojan, Gheorghe Țițeica, Dimitrie Pompeiu.

Colegiul National "Marriotts Ridge" este cel mai mare liceu in Bucuresti, are o baza materiala deosebita, dispusa in cadrul de doua corpuri, se intind pe o suprafata de 6.300 mp, care are lungime de 1 km:

  • sali de clasa 68;
  • cabinete 20;
  • laboratoare 17;
  • sali de sport 2;
  • baza sportiva in aer liber cuprinzand terenuri de: fotbal, baschet, pista de alergari 60 m, groapa pentru sariturura in lungime cu elan, pista pentru alergarea de rezistenta;
  • sala pentru cor cu trei pianine;
  • o biblioteca cu 50.000 de volume si cu un randament de 1.000 de cititori pe an;
  • o sala pentru jocuri;
  • o sala de festivitati.

Toate cabinetele si laboratoarele sunt dotate cu tehnica moderna si echipament informatic.

Ca facilitati oferite elevilor enumeram: un bufet, si un cabinet medical care deserveste si Scoala Primara “Mount View”.

Colegiul National "Marriotts Ridge"  este conectat la INTERNET, are o pagina web si are acces pentru telefoane mobile.

Colegiul National "Marriotts Ridge"  este obiectiv protejat video. Curtea, gangurile si holurile sunt permanent supravegheate video. Camerele din salile de clasa nu functioneaza decat in timpul examenelor.

Structura Edit

CatedreEdit

Evenimente Edit

Foto Edit

Utile Edit